Diana hatar mig inte.

Den kära Diana, jag som trodde hon hade något imot mig. Visade mig villebråd efter villerbråd, inget i läge. Och var det i läge så var det inget kulfång. Men min tro sviktade inte. och tur var väll det :)
Kom iväg sent ut igår kväll med efter "lite" kräftfiske, tänkte smyga mig ut på en fälla vi har på marken som är relativt ny röjd. Parkerade bilen och började smyga mig utåt. Efter att jag hade kommit kanske 75 meter så ringer ju såklart telefonen...
Avvisade snabbt samtalet, och tittade upp.
Där stog han, sextaggarn.
Hans blick var fixerad vid mig, jag tittade i och för sig på han med ;)
Smög sakta upp med bössan, osäkrade och sköt.
Bocken blev på plats och efter sedvanlig segerdans så började dirty worket ;)

Kameran var givetvis med med :)





Avstånd: 50 meter
Kaliber: 6,5x55

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0