Tur till Trofémakarn

Tog en sväng till Aneby så här på kvällskvisten för att lämmna in skallen på bocken jag fällde i Måndags. Mycket smidigt att lämmna iväg det när man varken har kunskap, verktyg eller tid till att göra iordning allting själv.
Får ju vänta ett par veckor men vad gör det? ;)
Har fått en liten idé för mig att skriva på baksidan av alla sköldar tid och plats, kan ju vara kul att läsa när man börjar få trettio års kris :D

Sen så har allt löst sig med boende innför utbildningen med nu, blir vandrarhem fyra nätter i veckan. Ska bara odla skägg med nu då så blir jag en riktig luffare ;)
Till och med praktiken är fixad, vilket känns riktigt bra. Blir till att springa med röjsåg den första perioden, det säga ju att kroppsarbete är nyttigt ;) Nej men allvarligt så ser jag fram emot det , komma igång med utbildningen :)

Sen så dopar jag min hund lite nu med inför helgens prov, späder ut torrfodret med preparatet X...
Är bered att dela med mig av receptet förstås med rekommenderas endast till hundar (och människor) som är finsmakare, preparatet tavas R Å D J U R S F Ä R S ;)

Gör inget som jag skulle gjort!!

Kommentarer
Postat av: Kaj :D

Vad är det för utbildning du ska gå?

2011-10-02 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0