Nya möjligheter

Då var första dagen i skolan avklarad, tyckte nog att det gick bra faktiskt. Vi verkar vara en himmla bra klass tycker jag, bra blandning och allt.
Var inte så mycket riktigt skolarbete idag utan mest bara genomgång utav hur det fungerar, rundvandring osv. Ni som någon gång gått i skolan vet vad jag menar.
Halva klassen ska ha praktik under första älgjaktsveckan och när vi fick frågan vilka som ville jaga så räckte 90% upp handen... Verkar bli lott dragning om det här alltså :)

jaja, sen bor jag ju mitt ute i skogen på ett ställe som gud glömde, djävulen ratade och som inte ens militären köpte. Allt för denna lilla svart råtta man har ;) Vi får se om jag inte kan ordna med lite surrogat husse i veckorna. Känns som det skulle vara bäst. Han gillar ju gammelhusse med så :)

Annars är det mesta lugnt, bjuder på lite bilder från det natursköna värnamo med ;)


bakom träden bor visst jag :)


blev en skogspromenad med hunden efter skolan.


hittade en fin liten å ;)


riktig student mat? Köttbullar, kantarelleroch pasta!!

Jaja mer blir det inte idag!

/Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0